dissabte, 30 de gener del 2010

PREMI ATRAPALLIBRES 2009-2010

Els alumnes de Cicle Mitjà, Superior i ESO participen en els premis Atrapallibres i Protagonista Jove.

L’objectiu dels Premis de Literatura «Atrapallibres» i «Protagonista Jove» és aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre o biblioteca; els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin el que consideren millor. Es pretén que la veu dels infants es faci sentir, donant-los l’oportunitat de funcionar com a Jurat amb repercussió més enllà del centre escolar i de la biblioteca.

És un concurs voluntari i l'única condició per a participar és llegir tots els llibres de la categoria. Haureu de donar a cada llibre una puntuació: 3 per al millor, 2 per al segon i 1 per al tercer. En el cas de la primera categoria les votacions seran: 4 per al millor, 3 per al segon, 2 per al tercer i 1 per al quart.

També podreu escriure les vostres opinions sobre els llibres en aquest bloc o en el forum de la pàgina CLIJCAT

http://www.clijcat.cat/index.php

PUNTUACIONS PROVISIONALS



11 comentaris:

  1. L'Ottolina i la Gata Groga, ens agradat molt perquè els dibuixos eren molt bonics.I a més és de molta aventura. Tambè té unes postals maquissimes. És el millor conte que hem llegit.

    Yaiza i Lidia 4t CM

    ResponElimina
  2. Ami m 'agrada molt el llibre El príncep dels
    embolics ,perquè té unes imatges molt boniques.

    Jone 3r CM

    A mi m'agradat molt el llibre que es titula El
    contador de contes, perquè la història és molt
    bonica i també els dibuixos són molt bonics.

    Lara 3r CM

    ResponElimina
  3. El contador de contes m'ha agradat molt, els dibuixos m'han impressionat. Els dibuixos explica clarament el que fan els personatges. L'història és molt bonica però el final fa una mica de pena, així que jo us recomano que us el llegiu segur que us agradarà.


    Iker 4t CM

    ResponElimina
  4. L'Otolina i la gata groga no es molt bonic la historia es molt maca pero els dibuixos no son molt bonics.

    El contador de contes es molt bonit i els dibuixos son impresionats pero el final fa una mica de pena.

    Raúl 4t CM

    ResponElimina
  5. El contador de contes te dibuixos molt bunics.
    Es molt bunic pero el mateix temps fa molta pena,perquè al final a la Bertha un lleo se la menja i nomes quedavan les madalles.

    Samuel 3r CM

    ResponElimina
  6. El contador de contes és molt bonic. Té uns dibuixos magnífics. Tracta d'uns nens que no paren de molestar al tren i un senyor els explica un conte. El conte tracta d'una nena que és diu Berta però un dia se'n va anar al bosc i va veure el llop i el llop va anar darrera d'ella. Se la va menjar? Sí o no?
    El conte m'ha encantat.[m6]

    Lídia 4t CM

    ResponElimina
  7. L'Otolina i el Sr. Montroe són molt bons amics i els hi agrada desfer casos. A l'Otolina li agrada fer col.leccions i escoltar les converses dels altres. Al Sr. Montroe li agrada menjar sempre cereals amb xocolata desfeta.
    Aquest llibre m'ha encantat i us el recomano.

    Biel 4t CM

    ResponElimina
  8. El circ té uns poemes boníssims! Alguns poemes són més complicats que d'altres a més t'explica totes les característiques que té un circ. Els poemes són molt divertits. El poema de l'home bala m'ha agradat molt i segur que a vosaltres aquests poemes tambe us agradaran així que jo recomano que us el llegiu.

    Iker 4t CM

    ResponElimina
  9. El circ té unes poesies extraordinaries m'ha deixat maravellat. Algunes poesies són una mica complicades, i algunes tenen unes rimes excel.lents.
    Jo us recomano que el llegiu.

    Raúl 4t CM

    ResponElimina
  10. Les fotografies del conte El príncep dels embolics estaven molt bé dibuixades però feien una mica de fàstic, per exemple les arrels feien molt de fàstic. M'agradaria que us ho passeu molt bé quan llegiu aquest llibre, a mi m'ha deixat una mica entristida.

    Yaiza 4t CM

    ResponElimina
  11. El llibre de l'Ottolina i la gata groga és un dels millors llibres que llegit del concurs. El que m'ha agradat més és quan l'Ottolina està trista i ve el Senyor Monroe i li deixa que el pentini peró a ell no li agradava, només li deixa que el pentini quan esta trista. M'he sentit molt contenta al llegir aquest llibre.

    Olga 4t CM

    ResponElimina